Borrar man 2 hål precis innan slutröret så borde man om jag tänkt rätt nu kunna sätta i en spridare av modell liten (med separat bränsletillförsel) och sedan koppla den till en knapp i mittkonsolen eller var man nu vill ha den och så gör man samma sak och monterar ett tändstift bredvid och kopplar den till en annan knapp i mittkonsolen eller var man nu vill ha den. Farliga med det här är att om du kopplar fel så kan istället spridaren vara öppen hela tiden och det då flödar bensin så det gäller att koppla rätt. Får gärna rätta mig om jag har fel eller missat något men klockan är ju trots allt 20 i 5 när jag skriver detta så jag har det i mitt försvar.
//Mvh Streethawk
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.