5873
Sök

Allvarliga störningar i basar samt 6X9er

Förjaevle Brao
555 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
#1
Tja

Som rubriken antyder har jag allvarliga störningar i mina basar och 6X9er, har provat allt för å få de å funka, bytt stereo , slutsteg,  kablar, ja fan allting, har t.o.m provat systemet utanför bilen men de blir ingen skillnad.

Det är som ett brummade ljud i basarna som om dom hade eget liv, stöningarna fortsätter även om stereon är av, slutar med andra ord inte förrens ja bryter strömmen.yikes

.../// Lars


7 283 Inlägg
16 november 2008
#2
Kör du med steg till både basar och 6x9?
Låter det enbart med bilen igång?
Följer det bilens motorvarv?
Måste du bryta strömmen till stereon eller slutstegen för att bli av med dom?
Börjar det låta igen direkt när du sätter tillbaka strömmen med stereon avstängd?


Förjaevle Brao
555 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
#3
Brains skrev:
Kör du med steg till både basar och 6x9?
Låter det enbart med bilen igång?
Följer det bilens motorvarv?
Måste du bryta strömmen till stereon eller slutstegen för att bli av med dom?
Börjar det låta igen direkt när du sätter tillbaka strömmen med stereon avstängd?

ja, jag kör med steg till 6x9:orna och basarna , det låter när strömmen är på, bilen behöver ej vara igång, och ja , jag måste bryta strömmen för att det ska sluta.
Senast redigerat av Performance_ (17 november 2008)



Sök