Iam2fast4U skrev:
Tja!
kopplade in mitt ljud i bilen idag
Jag använde ett 125 anmph batteri som jag kopplade slutsteget direkt till där bak för att enbart testa ljudet
och stereon kopplade jag till ordinarie batteri.
Det dunkade på som fan, efter ett tag ca 20minuter så tänkte jag att det var bäst att inte spela mer.
så jag sänkte ljudet, stängde av och satte på batteriladdaren på det stora batteriet bak och gick in.
efter ca: 1-1.5h bestämde jag mig för att gå ut och filma ljudet
Så jag gick ut låste upp bilen och kollade batteriladdaren, drog ur kontakten och tog bort kabelskorna
sedan satte jag mej i bilen och startade stereon, men jag fick ingen bas, var totalt dött
helvete tänkte jag, kollade steget direkt.. det lös och alla kablar satt fast osv
testade och byta lågnivå med
så stängde jag av stereon,
då dunkade det lite i basarna
Då försökte jag starta bilen och bilen var verkligen stendöd
kollade batteriet fram och ddet var helt slut.
vad är felet?
Kicker ZX.1000.1
RF T1152d
kopplat i 2ohm