5371
Sök

Fel på bas? (problem löst)

21 761 Inlägg
16 november 2008
#21
Glöm inte att skicka ett flyttkort. wink

Visst känns det löjligt, men bevisligen kan sånt hända. smile
Glöm inte att ladda upp främre batteriet ändå.
Senast redigerat av Drönirettab (16 november 2008)

1 534 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
#22
Drönirettab skrev:
Glöm inte att skicka ett flyttkort. wink

Visst känns det löjligt, men bevisligen kan sånt hända. smile
Glöm inte att ladda upp främre batteriet ändå.

det laddas nu:lol:  tack iallafall
och tack till thulle med


733 Inlägg
16 november 2008
#23
det är lugnt, tur att det inte va något fel ju :p

M.v.h. Emil

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
16 november 2008
#24
Det är skönt att erkänna fel så du behöver inte skämmas allts smile
Att fela är ju mänskligt ...

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

1 534 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
#25
BMTech skrev:
Det är skönt att erkänna fel så du behöver inte skämmas allts smile
Att fela är ju mänskligt ...

haha jo, men ändå
känns lite klantigt


2 665 Inlägg
16 november 2008
#26
Du missade bara en lite grej, Det är många som pajat saker när de kopplat. Jag har bränt remote utgången en gång. farsan bytte en ytmonterad transistor på 2x3mm. Sen hur han fattade att just den var trasig vette fan.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök