29 november 2008
Trådstartare
Jag fick gnista på alla tändstift då jag bytte ut dom. Bilen startade då också och gick bra i en vecka, sedan inträffade samma sak igen. Bilen tvärdog. Är osäker på om det kanske är rotor och fördelarlocket som är dåliga men då borde ju ingen gnista genereras. Jag upptäckte också att det var bensinblandat vatten i huset som luftfiltrer sitter i... Bensinpumpen går som den ska också, tändstiften har bensin på sig när man kollar..