har problem med min samuraj 110cc cross :(

gti_golf
17 november 2008 · 128 Inlägg

nu är det så att jag har problem med min kina cross tongue ..den tänder! den får bränsle men den vill endå inte! och jag har justerat ventilerna rätt:) ..något som vet vad det kan vara ?? tongue

Volkswagen golf gti 8v "Golfen" (1996)
BMW 318ci (2003)
snipercat
17 november 2008 · 669 Inlägg

gå till moppenet om du ska snacka om sånt här....

Jocke_lkpg
17 november 2008 · 69 Inlägg

kunskapen finns garanterat här på g.org också. men tycker inte det hör hemma på offtopic.

Dubs I got Dubs!
17 november 2008 · 2 423 Inlägg

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig.
• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Moparboy440
17 november 2008 · 4 682 Inlägg

säker på att den får bränsle? förgasaren stockas så lätt på dom små rackarna, speciellt i munstycket.
prova hålla lite bensin i tändstiftshålet å se om den går då (bara för en kort stund alltså),om den går så är det garanterat i förgasaren som felet ligger(i princip kan ju tändning ligga fel oxå men antar att du inte ändrat på den?).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang