5732
Sök

funderingar om slutsteg

2 140 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
#1
Skulle behöva ett hyffsat billigt steg som klarar driva 4st http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1618

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

733 Inlägg
17 november 2008
#2
de basarna behöver endast 150-250 wrms st för att låta så "bra" som möjligt titta på ett monoblock som är stabilt i 4 ohm eller ett två kanalssteg och koppla två basar/kanal eller kraftigt 4 kanalssteg... vilken prisklass menar du med hyfsat billigt?

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil

2 140 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
#3
runt 3-4000 kr

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

733 Inlägg
17 november 2008
#4
Mutant Ascension 1 kanske passar? kostar 3290 kr på dbakuten.se billigt för ett bra monoblock!

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil

457 Inlägg
18 november 2008
#5
skulle också kört på de steget, polaren har de i sin bil och de låter riktigt bra, fin kontroll med.


Sök