Du får plugga originaldumpen och sen så sätter du den öppna dumpen mellan IC och gasspjäll. Men såg så finner du kanske en bättre beskrivning förklaring någonstans.
dumpen ska sitta så nära turbon som möjligt.. så sätt den efter turbon där skarven e för tryckrören.. alltså innan ic o ta vacumslangen från org dumpen = klart!
dumpen ska sitta så nära turbon som möjligt.. så sätt den efter turbon där skarven e för tryckrören.. alltså innan ic o ta vacumslangen från org dumpen = klart!
Ööö va? har hör precis tvärt emot och det finns ett tigigare inlägg som styrker det också, de bilar jag har sätt på riktigt så har alla sin dump monterad så LÅNGT ifrån turbon som möjligt alltså mellan insuget och ic:n visst jag kan ha ruggigt fel då jag inte är bra på turbo men tror ju inte majoriteten av de som har monterat dump på sina bilar på den sidan av ic:n har fel
dumpen ska sitta så nära turbon som möjligt.. så sätt den efter turbon där skarven e för tryckrören.. alltså innan ic o ta vacumslangen från org dumpen = klart!
Ööö va? har hör precis tvärt emot och det finns ett tigigare inlägg som styrker det också, de bilar jag har sätt på riktigt så har alla sin dump monterad så LÅNGT ifrån turbon som möjligt alltså mellan insuget och ic:n visst jag kan ha ruggigt fel då jag inte är bra på turbo men tror ju inte majoriteten av de som har monterat dump på sina bilar på den sidan av ic:n har fel
nej du har rätt den ska sättas så fort efter gasspjälet som möjligt så verken IC'n eller turbon tar skada