5317
Sök

Akut hjälp med min ac!

767 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
#1
Alltså vet inte vad felet är hoppas ni kan hjälpa mig, har en saab 93 aero 03:a som inte funkar typ...Har fyllt på med gas förra veckan o läcksökt den dom hittade ingen läcka. När det är varmt ute så startar inte kompressorn, han som fyllde på gasen kopplade ut relät och satte dit en sladd så började kompressorn att jobba!

Men när man nu sätter tillbaka relät så händer inget. Sen såg vi att det är lite olja på magnet hjulet någon som vet var detta kan komma ifrån och vad det är generellt för fel snälla HJÄLP!roll

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se


Sök