Swedenrockers skrev:
Du har inte en c-låsmotor i förardörren original. Därför monteras det en sådan i förardörren och original givaren sitter kvar och styr de andra dörrarna.
3000-serien är inte dagsfärsk precis, har du fjärr till den som är i bra skick?
Wolkan skrev:
Vad menast med att man måste ha en sån till 3000 serien? ska montera det i en 740 och när man läser monteringsanvisningarna så står det att man måste ha en Extra drivare och fattar inte riktigt vad det är för nå

nån som vet??
mvh// Daniel