??!!?! min motor ger 100hk mer på E85, på inget vis meningslöst.
En lyckad upplevelse av att köra på E85 bygger på att man läser på om motorer, om styrsystem samt om sin egen bil. Inte minst skall man inte lyssna på "kompisar som sa att han visste nån som...."
Nä nu tycker jag du e lite hård...frågan va ju faktiskt om de gick att tanka rakt av...men i bakgrunden hördes ett skrik om att tjäna en del på de.... ;-=
Jo jag vet, det handlar i de allre flesta fall om att spara pengar pga lathet. Hade man cyklat till jobbet en dag i veckan så hade man lugnt kunnat köra vidare på rätt drivmedel, och spara in både pengarna och miljön. Eller iaf lätta på gasen och pumpa däcken till rätt tryck.
Att man riskerar sin motor för att man tror sig spara några ören per mil... Jag antar dessutom att det rubriseras miljöbrott att köra på E85 i en bil som inte är avsedd för det, kan bli dyrt om länsman är på det humöret.
hahaha...tror fan de... ;-) börjar bli många trådar om de här nu...Suck!
E85 "konvertering" har tagit över tronen efter "Öppen dump på min *infoga valfri bilmodell med LMM*"
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-