4160
Sök

Saab 9-3 ss -04, problem med högtalare

1 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
#1
Har problem med mina främre högtalare i bilen särskilt min högra, den låter sprängd, men inte alltid?! kan det vara så att den sitter löst? Bilen är utrustad med stereopluspaketet vilket innebär att jag använder mp3 spelare som främsta källa, det blir väl sämre kvalitet på ljudöverföringen genom den?

Sen undrar jag om man kan byta dom främre till något från t ex mds som är bättre och utan att man behöver göra ingrepp så att säga, jag vill ha kvar högtalarskyddet.

kan verkligen inte mycket om bilar, uppskattar alla svar.


Sök