var kan jag köpa bakljusglas

ralle_91
20 november 2008 · 254 Inlägg

någon som vet var jag kan köpa bakljus glas till volvo 740.. vill bara ha glaset för de andra fungerar.. men glaset är både repigt o tappat färg o matt.. så skulle vilja ha nytt men jag hittar bara med hela baklampan jag är bara ute efter glaset

Volvo_Mannen Volvoskadad
20 november 2008 · 6 017 Inlägg

går de ens att bara köpa "glaset"? tror du får köpa hela bakljusen

Jonas
ralle_91
20 november 2008 · 254 Inlägg

jag vet inte om de går men känns lite onödigt att köpa alltihopa... tror du jag kan köpa de på en skrot eller dom vill också att man ska köpa hela ljuset??

guwib
20 november 2008 · 624 Inlägg

tror inte att det går att dela på lycktan så?kolla på den du har om du kan dela på den,lyckas du är det bara snoka reda på en fräsch på skroten..

who´s the man?
dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
20 november 2008 · 718 Inlägg

Glasen sitter limmade dit oxh du måste typ krossa dom för att få loss dom så d blir nog te å köpa hela bakljusen! om det inte är blinkersglaset du vill byta för dom finns att köpa som vita.
då krossar men det gamla och limmar dit det nya!
Finns på www.radicast.se

ralle_91
20 november 2008 · 254 Inlägg

de har jag inte tänkt på den kanske inte ens går att dela haha..

ralle_91
20 november 2008 · 254 Inlägg

var kan jag hitta nya bilnkersglas då?? de röda kan jag alltid måla med bakljusfärg men inte de vita

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
20 november 2008 · 1 659 Inlägg

dieselknackare skrev:
Glasen sitter limmade dit oxh du måste typ krossa dom för att få loss dom så d blir nog te å köpa hela bakljusen! om det inte är blinkersglaset du vill byta för dom finns att köpa som vita.
då krossar men det gamla och limmar dit det nya!
Finns på www.radicast.se

Finns ju inte till 740!!

Dessutom måste man inte krossa glaset, kör lite  lagom med varmluftpistol och bend loss skiten försiktigt smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
20 november 2008 · 718 Inlägg

Robban_89 skrev:

dieselknackare skrev:
Glasen sitter limmade dit oxh du måste typ krossa dom för att få loss dom så d blir nog te å köpa hela bakljusen! om det inte är blinkersglaset du vill byta för dom finns att köpa som vita.
då krossar men det gamla och limmar dit det nya!
Finns på www.radicast.se

Finns ju inte till 740!!

Dessutom måste man inte krossa glaset, kör lite  lagom med varmluftpistol och bend loss skiten försiktigt smile

Har funnits till 740 innan. jag köpte när jag hade min 740, bytte även på min 240!

ralle_91
22 november 2008 · 254 Inlägg

konstigt att de inte skulle sälja bara glaset.. om de skulle gå i sönder ska man va tvungen o köpa allt nytt då.. de låter lite konstigt tycker jag

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang