Ush gegga , men va gör man då . Jag skulle vilja ha Dynamat men det kan gå åt 7kv de ca 5 tusen spänn
. Får nog bli geggan i skåpet och Dynamat i dörrar! jag har ca 20 liter badrums fuktspärr övers hemma som blev över efter badrums renoveringen rätt nyligen , köpte galet för mkt
Vilket satans jobb det lär bli med fuktspärr i bil. De där får man kleta in 6rundor minnst ¨? de ska läggas tunna lager , torkar aldrig annars. Vet att en rinning som va lite fet tog 3 dar torka i badrummet

lär bli en veckas arbete totalt inomhus . riva. måla tunt och noga som fan /lack-roller+fin lack pensel. montera tillbaka.Hålla rollern och penseln fuktig i hinken med ämnet i flera dar MM just torkningen som kommer ta tid ,Med element/byggfläkt i bilen ca 10h per lager ? Man bör nog ha mörk piggment och blanda mörkare för varje strykning, så man ser man målar heltäckande lager på lager. man får köra ett lager morgon, ett sent på kvällen i 3-4 dar , sen låta torka ett helt dygn innan montering , allt i värme (Varm garage) och man kan ju inte bruka bilen alls under tiden. Riktiga fattiglapps trix de här

men det kan ju bli bra ?
Luktar bilen konstigt -enormt varma sommar dar ? som nybyggt hus eller så sen`? kemiskt ? heheh
Det blir ju butyl gummi liknande yta ju, bör man spray limma mat-grillfolie till sist? ha en sval skön bil varma somrar.HehEHEe
Men
tål de minus grader? s´å de inte lossnar bitar när man spelar i en morgon kall bil sen
Frågan är ju
tål det minus grader? är det luktfritt en varm sommar dag ?Det jag vet ÄR negativt är vikten, de ca 3gånger tyngre än vad Butylmatta hade blitt, gissar i mitt fall 15kg tyngre bil Men klarar man sig med det i negativ anda enbart? eller blir det mer strul. tex en kall vinter dag. eller varm sommar dag ?
Så man inte går och gör nått helt tokigt
Häftigt tips var det i alla fall . vill veta mer som sagt ang badrums fuktspärr i bil Hehehe