Nog för att Supra är en av mina favoritbilar men i det här fallet så måste jag nog säga Skyline ändå. En N/A Supra med automat å h-styrd är ju tråkigaste varianten, och kommer nog inte vara alltför lätt att sälja sen när det blir aktuellt. Nej turbo ser då jag som ett krav så kör på Skylinen om det är dom två som det gäller!
jag hadde lätt tagit en skyline, enligt mig mycke snyggare, men då e jag nog lite opartisk eftersom jag alltid gillat alla skyline modeller. men supran e fin den me, synd bara på automat lådan.
Skyline helt klart.. Supra utan turbo och automat känns bara bortkastat. Köp då isåfall en annan bil. Finns många andra snygga bilar i den prisklassen.
Går ju faktiskt att hitta automat TT supror för ca 100.000kr .. ligger ute för 129.000kr och blir ej sålda, så försök pruta ner lite så skall du nog få en för 100 lök.
Och det vet du genom egen erfarenhet och trimning eller bara gissningar från någon som knappt har haft tid under huven på en av dom ens?
On topic; Kläm och känn som du vill, bilda dig en egen uppfattning istället för att vända dig till alla fanboys och cyniker som detta helveteshål består av.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Och det vet du genom egen erfarenhet och trimning eller bara gissningar från någon som knappt har haft tid under huven på en av dom ens?
On topic; Kläm och känn som du vill, bilda dig en egen uppfattning istället för att vända dig till alla fanboys och cyniker som detta helveteshål består av.
Lyssnar ju hellre på folk som äger Supror och Skylines än någon jämnårig besserwisser
Jodå varsegod, har bara tappat tillit eller ens tro för dom flesta av medlemmarna.
Aerodynamik, man behöver inte äga en bil bara för att meka med en, eller hur? Såvidare du inte har något annat att försöka med och dra ner allt det här under sandlåde-nivå, så föreslår jag att du tar din tid och dra dig ifrån datorn för en gångs skull och försök hitta ett tidsfördriv eller bygg ett altare åt dina så kallade "super japsare".
Som sagt, jag har inget emot japan eller deras bilar, bara dom som både tillber bilarna som gudar, och agerar arrogant och dumdrygt.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.