1:a frågan vad är det för modell på dem? kan du lägga upp bild? är det sådanna små fjuttiga kan du likaväl kasta dem då de inte lyser speciellt mycket eller ens bra.
hmm tyvärr inte direkt till denna modellen av strobos....
de finns en annan modell som man kan trycker in här å var.... en polare har sånna som man bara borra ett hål å sen trycker genom dom (men tanken av tillverkaren va att dom ska sättas i fästet för parkeringslampan (i hålet asså) märket e ProType.) han satte dom i blinkershuset.. ser riktig fräsch ut
men dina kan jag tänker mig att de skulle va snyggt å ha de i bagarget tsm med ett redig ljudbygge