24 november 2008
Trådstartare
Var inne på Biltema en sväng idag och köpte lite småskräp, då jag passerade deras billjuds-avdelning.
Mina ögon fastnade på ett 6,5" högtalar-kit, (mellanregister m. lös diskant och delningsfilter) och jag var tvungen att öppna kartongen för att titta å klämma lite...
Nu är frågan hur dom spelar?
Lär ju inte vara sämre än orginalhögtalarna, då dom suger istapp!!!
Men är dom värda sitt pris? (599:- tror jag dom kosta...)
(Måste bara säga att dom var jäkligt snygga!!!)
Tack på förhand!
/Niclas
"Påbörja inget du kan avsluta"