25 november 2008
Trådstartare
Hejsan,
Har köpt en ny fjärrkontroll till mitt Volvo original billarm. Är det någon som vet hur man kodar upp den nya fjärrkontrollen till billarmet i bilen? Eller måste jag lämna in den till Volvo för detta?
Jag har en 850 av 1995 årsmodell.
Tackar på förhand.
Stefan