Angående: GARAGET-träff (inofficiell) ÖSTERSUND 30-31 maj 2009 på Frösön, Östersund i samband med MotorMässan

SupraAnders
30 mars 2009 · 3 Inlägg

Jag är helt klart sugen..!

Kan höra runt i Sveg, så kanske vi tar oss en tur.

soyd
30 mars 2009 · 1 853 Inlägg

fasiken hade vart grymt kul att åka med i Sundsvalls karavanen smile

är man välkommen även om man kommer från Sollefteå hållet ? wink

/mvh soyd

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
30 mars 2009 · 482 Inlägg

självklart smile skulle rent av vara skitroligt

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
30 mars 2009 · 1 418 Inlägg

Jag kommer om jag har en ny bil då wink

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
30 mars 2009 · 482 Inlägg

soyd skrev:
fasiken hade vart grymt kul att åka med i Sundsvalls karavanen smile

är man välkommen även om man kommer från Sollefteå hållet ? wink

/mvh soyd

fast om jag bor i sollefteå och ska till östersund så skulle inte jag vilja ta vägen genom sundsvall=p känns som en omväg smile  men du är varmt välkommen ta några fler bilar med dig vettja smile

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
soyd
30 mars 2009 · 1 853 Inlägg

Nitr00x skrev:

soyd skrev:
fasiken hade vart grymt kul att åka med i Sundsvalls karavanen smile

är man välkommen även om man kommer från Sollefteå hållet ? wink

/mvh soyd

fast om jag bor i sollefteå och ska till östersund så skulle inte jag vilja ta vägen genom sundsvall=p känns som en omväg smile  men du är varmt välkommen ta några fler bilar med dig vettja smile

hehe a nä sant alltså det är ju inte snabbaste vägen om man säger så men... kul att få sig en tur/utflykt big_smile
så tar vi "vanliga" vägen hem smile

vi är ett kramfors/Sollefteå gäng som hade tänkt ta och köra karavan dit men känns roligare att ansluta till eran då våran inte kommer bli så hemskt stor är jag rädd smile

Djungel trumman är igång satt, kollar med ett par kamrater vad dom tycker om iden att vi ansluter eran karavan blir till att kliva upp tidigt för oss om vi ska me wink

ROAD TRIP wink

/mvh soyd

Mellander Yrkes Chafför
30 mars 2009 · 380 Inlägg

Ja får fixa någon som kör eller någon att åka med:) träffen är ett antal dagar innan man skriver:P

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
lilleman_ vw in my heart!
30 mars 2009 · 161 Inlägg

jag är helt klart på kan kolla om jag hittar några i umeå som kan komma oxå! eller om man rent av är hemma i kramfors och åker med därifrån i rabbiten! big_smile

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
k-len Egenföretagare
31 mars 2009 · 223 Inlägg

jag kommer lätt=D

Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

SupraAnders skrev:
Jag är helt klart sugen..!

Kan höra runt i Sveg, så kanske vi tar oss en tur.

Jag är nog sugen, ska höra med Izual också... Jag måste dock vara chaufför på ett bröllopp också... Men det går ju snabbt :p
Jag kollar om det var 30'nde eller 31'a jag ska köra... Dom bokade M5'an för att köra dom till hotell :p

BMW 633 csi (1977)
Izual
31 mars 2009 · 4 571 Inlägg

Hinkas skrev:

SupraAnders skrev:
Jag är helt klart sugen..!

Kan höra runt i Sveg, så kanske vi tar oss en tur.

Jag är nog sugen, ska höra med Izual också... Jag måste dock vara chaufför på ett bröllopp också... Men det går ju snabbt :p
Jag kollar om det var 30'nde eller 31'a jag ska köra... Dom bokade M5'an för att köra dom till hotell :p

Läs tråden gubbe wink

Har ju redan skrivit att ja ska med wink

Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

Izual skrev:

Hinkas skrev:

SupraAnders skrev:
Jag är helt klart sugen..!

Kan höra runt i Sveg, så kanske vi tar oss en tur.

Jag är nog sugen, ska höra med Izual också... Jag måste dock vara chaufför på ett bröllopp också... Men det går ju snabbt :p
Jag kollar om det var 30'nde eller 31'a jag ska köra... Dom bokade M5'an för att köra dom till hotell :p

Läs tråden gubbe wink

Har ju redan skrivit att ja ska med wink

Gubbe... Inte hunnit vara 25 en vecka äns... Jaja, förlåt då.
Inte nog med att jag missade det, jag såg fel på en hel månad också så jag behöver inte oroa mig för att jag måste vara chaufför.

BMW 633 csi (1977)
Casy vinnarskalle!
31 mars 2009 · 907 Inlägg

Lite halvmysko att det mest är folk utanför Östersund som verkar skriva i tråden.. men ju fler desto bättre, eller vad säger man? wink Jag kommer iaf vara där med M3an. Det kommer bli en riktigt härlig helg!

BMW M3 "Crisis" (2002)
Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

Sambon kollade precis sitt schema och hon är ledig då, så räkna med att vi kommer upp. Ska man ställa ut bilen i hallen eller ska man vara med på garaget träffen? Får man varva bilen inne på mässhallen? Ljudet kommer ju locka dit varenda kotte i hallen :p

BMW 633 csi (1977)
soyd
31 mars 2009 · 1 853 Inlägg

Casy skrev:
Lite halvmysko att det mest är folk utanför Östersund som verkar skriva i tråden.. men ju fler desto bättre, eller vad säger man? wink Jag kommer iaf vara där med M3an. Det kommer bli en riktigt härlig helg!

Ni sprider ordet för dåligt i Östersund ? wink

hehe nära men...

frästen ni som ska åka karavan från Sundsvall och övik mm vilken dag ska ni åka vore kul om alla samlades samma dag eller ska ni åka på lördag och sova över på nått vis tills söndag?

Jag vet inte vad ni andra säger men lördag känns bäst på något vis eller ? (är det garaget träff båda dagarna eller en dag, jag hajar inte ?)

/mvh soyd

Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

soyd skrev:

Casy skrev:
Lite halvmysko att det mest är folk utanför Östersund som verkar skriva i tråden.. men ju fler desto bättre, eller vad säger man? wink Jag kommer iaf vara där med M3an. Det kommer bli en riktigt härlig helg!

Ni sprider ordet för dåligt i Östersund ? wink

hehe nära men...

frästen ni som ska åka karavan från Sundsvall och övik mm vilken dag ska ni åka vore kul om alla samlades samma dag eller ska ni åka på lördag och sova över på nått vis tills söndag?

Jag vet inte vad ni andra säger men lördag känns bäst på något vis eller ? (är det garaget träff båda dagarna eller en dag, jag hajar inte ?)

/mvh soyd

Känns som lördag är en bra dag, något säger mig att folk (inte de som kör) kommer välja att dricka öl på kvällen. Av erfarenhet så har jag lärt mig att det är bättre att vara bakis en söndag än en måndag.

Vi som kommer ifrån Sveg kanske kan stå och vänta på Sundsvalls karavanen i Brunflo, så hakar vi på därifrån. Finns väl en stor parkering där vid den där antikaffären precis vid rondellen? Kanske någon som vill ta en korv / tanka på Shell också innan man åker in till Östersund.

Sedan på kvällen då, måste ju dra ihop så att det är träff då med. Vars kan man träffas? Jag stod i duschen och funderade på detta nyss och har kommit fram till två alternativ. Parkeringshuset ovanför Shell, schysst ljus och miljö för de som gillar att springa runt och fota.
Alternativt så kan man väl hänga vid MAX eller McDonalds... Finns väl inte direkt någonstans med stor parkering centralt?

//Hinkas

BMW 633 csi (1977)
Pettzon
31 mars 2009 · 224 Inlägg

Hinkas skrev:

soyd skrev:

Casy skrev:
Lite halvmysko att det mest är folk utanför Östersund som verkar skriva i tråden.. men ju fler desto bättre, eller vad säger man? wink Jag kommer iaf vara där med M3an. Det kommer bli en riktigt härlig helg!

Ni sprider ordet för dåligt i Östersund ? wink

hehe nära men...

frästen ni som ska åka karavan från Sundsvall och övik mm vilken dag ska ni åka vore kul om alla samlades samma dag eller ska ni åka på lördag och sova över på nått vis tills söndag?

Jag vet inte vad ni andra säger men lördag känns bäst på något vis eller ? (är det garaget träff båda dagarna eller en dag, jag hajar inte ?)

/mvh soyd

Känns som lördag är en bra dag, något säger mig att folk (inte de som kör) kommer välja att dricka öl på kvällen. Av erfarenhet så har jag lärt mig att det är bättre att vara bakis en söndag än en måndag.

Vi som kommer ifrån Sveg kanske kan stå och vänta på Sundsvalls karavanen i Brunflo, så hakar vi på därifrån. Finns väl en stor parkering där vid den där antikaffären precis vid rondellen? Kanske någon som vill ta en korv / tanka på Shell också innan man åker in till Östersund.

Sedan på kvällen då, måste ju dra ihop så att det är träff då med. Vars kan man träffas? Jag stod i duschen och funderade på detta nyss och har kommit fram till två alternativ. Parkeringshuset ovanför Shell, schysst ljus och miljö för de som gillar att springa runt och fota.
Alternativt så kan man väl hänga vid MAX eller McDonalds... Finns väl inte direkt någonstans med stor parkering centralt?

//Hinkas

Lillänge parkering då?

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"
Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

Pettzon skrev:

Hinkas skrev:

soyd skrev:
Ni sprider ordet för dåligt i Östersund ? wink

hehe nära men...

frästen ni som ska åka karavan från Sundsvall och övik mm vilken dag ska ni åka vore kul om alla samlades samma dag eller ska ni åka på lördag och sova över på nått vis tills söndag?

Jag vet inte vad ni andra säger men lördag känns bäst på något vis eller ? (är det garaget träff båda dagarna eller en dag, jag hajar inte ?)

/mvh soyd

Känns som lördag är en bra dag, något säger mig att folk (inte de som kör) kommer välja att dricka öl på kvällen. Av erfarenhet så har jag lärt mig att det är bättre att vara bakis en söndag än en måndag.

Vi som kommer ifrån Sveg kanske kan stå och vänta på Sundsvalls karavanen i Brunflo, så hakar vi på därifrån. Finns väl en stor parkering där vid den där antikaffären precis vid rondellen? Kanske någon som vill ta en korv / tanka på Shell också innan man åker in till Östersund.

Sedan på kvällen då, måste ju dra ihop så att det är träff då med. Vars kan man träffas? Jag stod i duschen och funderade på detta nyss och har kommit fram till två alternativ. Parkeringshuset ovanför Shell, schysst ljus och miljö för de som gillar att springa runt och fota.
Alternativt så kan man väl hänga vid MAX eller McDonalds... Finns väl inte direkt någonstans med stor parkering centralt?

//Hinkas

Lillänge parkering då?

Absolut, att jag inte tänkte på det... Ja ni ser ju.. Allzeimern kommer krypandes vid 25 år.
Mitt på dagen lär det inte vara någon hit där men då ska man väl ändå kolla på Mässan, men vid 19:00-20:00 eller nått? Då har väl folk hunnit käka och sådant.

//Hinkas

Senast redigerat av Hinkas (31 mars 2009)

BMW 633 csi (1977)
lilleman_ vw in my heart!
31 mars 2009 · 161 Inlägg

någon från umeå hållet som ska dit?

plus hur många ska stanna över natten eller åker alla hem?

Senast redigerat av lilleman_ (31 mars 2009)

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
dNC
31 mars 2009 · 31 Inlägg

Hinkas skrev:

Pettzon skrev:

Hinkas skrev:

Känns som lördag är en bra dag, något säger mig att folk (inte de som kör) kommer välja att dricka öl på kvällen. Av erfarenhet så har jag lärt mig att det är bättre att vara bakis en söndag än en måndag.

Vi som kommer ifrån Sveg kanske kan stå och vänta på Sundsvalls karavanen i Brunflo, så hakar vi på därifrån. Finns väl en stor parkering där vid den där antikaffären precis vid rondellen? Kanske någon som vill ta en korv / tanka på Shell också innan man åker in till Östersund.

Sedan på kvällen då, måste ju dra ihop så att det är träff då med. Vars kan man träffas? Jag stod i duschen och funderade på detta nyss och har kommit fram till två alternativ. Parkeringshuset ovanför Shell, schysst ljus och miljö för de som gillar att springa runt och fota.
Alternativt så kan man väl hänga vid MAX eller McDonalds... Finns väl inte direkt någonstans med stor parkering centralt?

//Hinkas

Lillänge parkering då?

Absolut, att jag inte tänkte på det... Ja ni ser ju.. Allzeimern kommer krypandes vid 25 år.
Mitt på dagen lär det inte vara någon hit där men då ska man väl ändå kolla på Mässan, men vid 19:00-20:00 eller nått? Då har väl folk hunnit käka och sådant.

//Hinkas

annars finns ju travparkeringen men den kanske är lite liten?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang