4148
Sök

sätta hemmabio bas i bilen

1 142 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#1
tänkte sätta en hemmabio bas med inbyggt slutsteg i bilen. är så att ja kom över den för liten summa pengar. och undrar hur man gör för att kunna ha den i bilen

16 197 Inlägg
25 november 2008
#2
kostar mer än va de e värt...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 142 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#3
ok men de går inte att köra med en omvandlare bara?...

16 197 Inlägg
25 november 2008
#4
snoddas skrev:
ok men de går inte att köra med en omvandlare bara?...

men dom e rätt dyra om som ska lämna effekt..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 142 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#5
ok fyfan... fan vad synd... men sånafall kan man ju plocka bort de inbyggda slutsteget och köra med ett löst... bredvid som är till bilen istället

1 142 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#6
hehehehehehe yeee

TIG-svetsare
226 Inlägg
25 november 2008
#7
snoddas skrev:
tänkte sätta en hemmabio bas med inbyggt slutsteg i bilen. är så att ja kom över den för liten summa pengar. och undrar hur man gör för att kunna ha den i bilen

Vad e det för baslåda?   märke osv ?

Drive it like you stole it ;)


Sök