TurbOla skrev:
azid skrev:
är bilen byggd efter 98 får du bara typ byta färg på den. dock bilen har ju xenon orginal så då sitter ju torkare och högrtycks sprut så det ska vara lungt tycker jag sen vet jag inte vad dom säger om lycktan i sig
hade nog satt i xenon så kanske inte lycktan blir så ögoninfallande olika org
Inte utan regbesiktning.

Om din bil är blå och det står i ditt regbevis att bilen är vit kan länsman kräva dig på en omreggning + böter.
Det är inte sant.
/Tommy.
Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.