Rickard-v skrev:
De flesta här på garaget är inte så insatta i välljud så därför blir det lite konstiga kommentarer om saker.
Det är ingen som säger att det var detaljerad basåtergivning och ett tydligt rent mellanregister.
Det säger bara spelade bra. Vilket betyder??? högt? inte dåligt? vad?
Rickard-v:
Det betyder i stil med typ mds 6x9or i prisklassen 7-800kr,
Jag har inte så stora krav på ljudet i min 850 92a, men det skall höras bra helt enkelt. inga snofsigheter bara ljud som inte låter alltför förskräckligt

Dessutom var jag jävligt skeptist till dessa högtalarna i början och ratade dem direkt efter att fått reda på märket, men tog man sig tid och lyssna så var de helt ok!
TRANSPORT är nog inte den som skall uttrycka sig om allvar...
Dessutom när har jag sagt att de har låtit "FANTASTISKT"? det förstår väl varenda tomte att 199kr högtalare inte är de bästa som finns, men dock de låter faktiskt helt ok.
Jag har aldrig sagt att de skall konkurrera i 3kkr klassen,
Och om jag ngn gång skulle vilja ha det perfekta ljudet så bygger jag mig ett totalt isolerat rum med väggar som tar upp 99% av ljudvågorna.
Köper mig ett stereo paket med 2 fina DYRA högtalare och finaste stereon och förstärkaren till det.
Sen sitter jag där och lyssnar på beethoven och njuter till fullo av den exeptionella ljudkvaliten, kanske avnjuter ngt fint dyrt vin på samma gång.