26 november 2008
Trådstartare
Har en Opel Kadett kombi -88 som bränner säkringar till fläkten.
Direkt jag vrider på strömmen så brinner säkringen samma händer när jag vrider på reglaget.
Kollar man på sockeln som man trycker in i Fläktreglaget så är den lite smält, mest vart svarta kabeln är och lite var en grå kabel är. Gissar att svarta är jord?
Fläkt motorn och reglaget har vart in på koll på Bil-El och dom fungerade perfekt.