4027
Sök

Tips om plats för DVD skärm i volvo 740

908 Inlägg
26 november 2008
Trådstartare
#1
jag har funderat på att sätta den i handsfacket men så sa en kompis att det nog skulle bli jobbigt att kolla på knäna medans man spelar/kollar på film... tips någon ?

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
27 november 2008
#2
Koll på denna och en dvd spelare så har du en bra och cool lösning.
http://www.ljudstudion.se/ShowProduct.aspx?prodid=1697


Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 531 Inlägg
28 november 2008
#3
Jag har en Kenwood dvd in dash i min 740. Sitter där en vanlig cd ska sitta. Fungerar klockrent!!

Fast såg nu att du bara skulle ha en skärm..
Så jag vette fan, haha
Senast redigerat av Mr_M_ (28 november 2008)

Volkswagen Forum: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Youtube (musik): Macki

I got Dubs!
2 423 Inlägg

Sök