6792
Sök

få bort handsfacket på 740'n

908 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#1
Som sagt, hur i hela h*lvete får ja bort handsfacket i 740'n min... ?

Trafikledare
563 Inlägg
27 november 2008
#2
Två skruvar på kanterna av handsfacket under två täckkåpor när du öppnat luckan.
Sen sitter det tre skruvar mellan täckplasterna som möts i en 45 gradersvinkel...

Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!

908 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#3
Melin skrev:
Två skruvar på kanterna av handsfacket under två täckkåpor när du öppnat luckan.
Sen sitter det tre skruvar mellan täckplasterna som möts i en 45 gradersvinkel...

okej, tack big_smile     nu slapp jag ju ha sönder nått iaf ^^


Sök