4475
Sök

Hjälp med delar till Chevrolet Beretta

811 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
har en chevrolet beretta på gpng med sliten kopling och trasig framlykta är det svårt att få tag i delar till dessa?  och passar gtz:ans framlyktor? dom tvådelade altså.  det är lilla motorn med 95 hkr

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

811 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
mekonomen borde kunna ta fram. Annars så lär hansen racing kunna ordna

Visst fan:) hansen racing glömmde jag:P skall kolla upp det:) .... vet du något om beretta?  om det är någon bra bil

Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Meister
6 763 Inlägg
28 november 2008
rough_boy skrev:
camaro67 skrev:
mekonomen borde kunna ta fram. Annars så lär hansen racing kunna ordna

Visst fan:) hansen racing glömmde jag:P skall kolla upp det:) .... vet du något om beretta?  om det är någon bra bil

Vet ingenting om de direkt. Sen kan du testa om de finns något på summitracing.com big_smile

757 Inlägg
28 november 2008
ebay?
norrlands custom

jag brukar kolla igenom annonserna på classic car med . där hittar man en massa annonser på diverse företag smile
Senast redigerat av Lanjin (28 november 2008)

811 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
Lanjin skrev:
ebay?
norrlands custom

jag brukar kolla igenom annonserna på classic car med . där hittar man en massa annonser på diverse företag smile

Hittade framlykta för 20 dollar och free shipping över hela världen men kan man verkligen lita på det?  140kr låter för bra för att vara sant för en komplett lykta från USA och till sverige?

Sök