Basljud

ricco_
1 december 2008 · 34 Inlägg

Tack för svaren. Ska göra som du säger Tokken att prata med Peter.

dbjanoz
1 december 2008 · 1 785 Inlägg

ricco_ skrev:
Tack för svaren. Ska göra som du säger Tokken att prata med Peter.

Upplever ni en ökning av ljudtrycket så är det en klar ljudtrycks ökning. 10dB uppfattas som en fördubbling medans endast 3dB är en fördubbling av ljudtryck.

Det viktiga är att du har basar som fungerar bra i sluten låda. Den enda lösningen i 190an är 4:ordningens bandpass.

En nyttig länk

http://www.dls.se/econtent/files/332/br … _bilen.pdf

Senast redigerat av dbjanoz (1 december 2008)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
TeamFlash
1 december 2008 · 108 Inlägg

IceEyes skrev:

TRANSPORT skrev:

Leewkas skrev:
TRANSPORT, vi vill gärna se några bilder på dina feta mb med flera hundratusen kr nerlaggda på billjud smile

haha det är genom alla åren smile  nu sitter det sådär 25.000kr på tur från och med onsdag på en av bilarna
vilket inte är alls mkt inom biljud som ni vet. men hoppas det räcker för mig, vi får se sen , helt ny bas bla  , aldrig använt de märket osv. återkommer på onsdag kanske

nu till ämnet igen då tack

Alltså TRANSPORT, car2009. frimarks, bassjunkie, beyond och allt vad du nu heter, jag tror du missade hela poängen i hans inlägg, det är bilder på dina exklusiva byggen vi vill se. Tyvärr är det lite svårt att tro på allt du säger annars roll

Precis, släng upp lite bilder på dina shyssta byggen, (:
Är intresserad o se hur du byggt, så jag vet hur jag ska göra i min. (=

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
2 december 2008 · 2 853 Inlägg

en bild skulle inte skada:P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang