28 november 2008
Trådstartare
ja hade inlägg uppe här för ett tag sen om detta det är så här att jag har ett phoenix gold steg (M25) där höljet till lågnivå ingången är borta och det är ingen som kan hjälpa mig med detta har pratat med BRL i karlstad men dom laga inget längre och nån elfirma bredvid som laga hemelektronik dom kunde inte heller.
Och fick även höra att det var tvungen att vara phoenix gold egna höljen för att det skulle fungera men är inte det samma på alla lågnivå ingångar? alltså som slags standard? men vad göra nån som har nån bra idé?
Mvh Tobbe