29 november 2008
Trådstartare
Har börjat dra kablar till slutstegen idag, men jag kan inte hitta något jäkla ställe att dra
igenom pluskabeln från motorrummet till kupén...
Helst vill jag slippa borra hål i tropedväggen, men finns inget annat alternativ så måste
jag väl.
Hur har ni andra gjort?
Bilen är som sagt en Saab 93 aero sportcombi, -03.
"Påbörja inget du kan avsluta"