29 november 2008
Trådstartare
Tja. Du har nog fattat galoppen. Inget slår i iaf. läckande ljud har jag svårt att tänka mig, lådan är silikonad, limmad och skruvad, skruv var 15cm, allt enligt dom papper jag fick. Men hur ska jag ställa in basen?. kör typ 70-80% gain, hz vet jag inte riktigt, försökt att prova olika, men har inte lyckats få till något bra ljud. Kör ingen basboost, låda känner jag inte direkt för att bygga en ny igen, redan gått åt 2 helger för detta. så får kolla det andra, men hur kan jag kolla om slutsteget är slut?, testa med någon annan bas eller dyligt?. Har ju inte ställt in så mycket på stereon, vet inte riktigt vad jag ska pilla på hehe.
mvh//Robin.
Senast redigerat av Zajpner (29 november 2008)
Dom kallar mig Danino