Jag hade tänkt koppla en brytare med LED lampa i som indikerar att brytaren är på. Problemet är att jag inte vet hur jag skall koppla för att få LEDen att lysa samtidigt som brytaren är i ON läge?.
brytare
Brytaren ser ut så. nu minns jag inte om kontakterna är i rätt ordninge eller inte men så ser dom ut iallafall
Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Så här tror jag att det är. Någon annan får rätta mig om jag har tok fel.
+ = Ström från batteri eller cigg plugg eller liknande A = Styr ström till den apparaten du vill ska lysa,snurra,låta Jord tecknet (ground) på minusen på batteriet eller i karossen