3816
Sök

kod till peugeot radio

1 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
Tja allihopa smile  Är ny här och gör min första tråd smile

Det är så här att jag var tvungen att starta om min stereo, (original) , kör en 206 rc, och så givetvis frågar den efter en kod som jag inte har ( fick den aldrig av förra ägaren). Hur ska jag göra för att få tag på koden? Är det bara att höra av sig till peugeot och så fixar dom det eller? Någon som vet? Och nej jag kan inte kontakta han jag köpte den av för jag köpte bilen över 1år sen och har varken hans namn eller nr kvar tongue

Mvh

Jimmy

29 Inlägg
1 december 2008
Roc skrev:
Tja allihopa smile  Är ny här och gör min första tråd smile

Det är så här att jag var tvungen att starta om min stereo, (original) , kör en 206 rc, och så givetvis frågar den efter en kod som jag inte har ( fick den aldrig av förra ägaren). Hur ska jag göra för att få tag på koden? Är det bara att höra av sig till peugeot och så fixar dom det eller? Någon som vet? Och nej jag kan inte kontakta han jag köpte den av för jag köpte bilen över 1år sen och har varken hans namn eller nr kvar tongue

Mvh

Jimmy

Det är bara att kontakta en peugeot återförsäljare så fixar dom det, ev. att du kommer att få åka dit med bilen och låter dem knappa in det.

If you risk nothing, you gain nothing!

Sök