Tack för kommentarerna! Nu har jag börgat koppla in det mesta och lagt i kylare och plockat bort originalfläkten och viskokopplingen för det blir för trångt...ska ersättas mot en elfläkt med termostat och automatiskt till och frånslag, samt en extra med brytare i coupén! Fick även kapat ur reservhjulsbaljan i lördas! Nu så väntar jag på den svindyra motoroljan och alurör och siliconeskarvarna till luftfiltret mm...elfläktar å givare å lite lulllull... Så nu kommer det inte uppdateras mera förän alla delar kommit:)
Tack ska ni ha:D Jo den där myth-bustern ska ni få så fort vägarna torkat upp;) Känns fantastiskt att få start! Jo ev ska batteriet flyttas bak.... Men måste få ngn snygg lösning på det bak oxå för där blir det förmodligen trycktank mm... Nu ska motorn lyftas ur igen så jag får dit extraktorrören och så måste jag tyvärr lackera om för jag har varit lite oförsiktig och fått lite revor och små skador men de borde va snabbt fixat! Någon mer än jag som LÄÄÄNGTAR efter vår???
Nu har ja lackerat om de nya fälgarna...dum i huvet tänker nog många...köper helt nya fälgar för att sen lacka om dem:P Men jävlit nöjd blev jag!!! Har även fått frontplåten lackerad och även satt ihop den! Rätt roligt när de börjar likna en bil igen, då går mekandet som bara attan:D Har nu beställt en uppsjö med delar, bla sidokjolar, och hoppas på att de kommer snart! Sen är det bara extractor kvar så ja kan bygga helt klart men inväntar ett svar där från en ev sponsor!!! Har tagit lite bilder med en dålig mobilkamera men de är väll alltid något!! Ni får gärna kommentera!
Nya fälgar - omlackade:)
Rätt så trångt! Kommer få valsa skärmarna rätt rejält! Men de gillas:)
Helt ok stuk på hjulet när det ligger utanför fronten:P Ska sänkas 15mm till så blir de perry:)