DusanMandick skrev:biltema o jula va ? e ganska säker , har såna på subban, original
Alex_halvordsson skrev:DusanMandick skrev:biltema o jula va ? e ganska säker , har såna på subban, originalNEJ!Några i titan hade vart snyggt