Det är så att jag skaffade en Saab 9000 cde i somras som drar ur batteriet om den står i 1-2 dagar. Är det någon som haft samma problem eller nån som vet hur man åtgärdar det?
förmodligen så äre bara batterit som är slut hade så på min volvo batterit drog ut laddade sen 24 timmar dött laddade de igen sen 24 timmar efter de dött igen sen 3 gången gick de inte äns och ladda mer.
kan ju även va tex generatorn oså som gett upp men testa bytt batterit först troligen de som är felet till 90%