Ny fråga! Söker person som är medlem på ebay.de

__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

NY FRÅGA! hej! har hittat en bilstereo nu på ebay.de , men då jag inte är 18 år , kan jag inte bli medlem...

tänkte kolla om någon hade lust att lägga ett bud åt mig... givetvis förskottsbetalar ja... eller något typ kvitto skrivs.. nu tänker säkert 95% där ute att det låter skumt m.m. men så är inte fallet, utan endast att jag inte är 18 år... men om någon som är medlem på ebay.de är intresserad av att hjälpa mig så vore det väldigt väldigt tacksamt, mer info kan vi ta på pm isf... givetvis kommer jag stå för alla kostnader m.m . hör av dej om du är intresserad... Mvh Robin Andersson

Senast redigerat av __r0b1n (4 december 2008)

Sushikocken Sleeper
4 december 2008 · 3 084 Inlägg
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

tack... ny fråga nu!

Lanjin
4 december 2008 · 757 Inlägg

är det inte lättare att dina päron reggar sig ist?
så kan du buda själv mm mm

__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

Lanjin skrev:
är det inte lättare att dina päron reggar sig ist?
så kan du buda själv mm mm

nej ingen större mening, för det första tar det flera dagar innan kontot blir reggat , så man kan börja lägga bud. plus att detta är det enda grejen jag kommer köpa där så känns onödigt att starta en sån process för en bilstereo!

Fredrik_Rangert Egenföretagare
4 december 2008 · 999 Inlägg

Tar det verkligen flera dagar att regga sig? Det gjorde det inte för mig.

__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

weeeman skrev:
Tar det verkligen flera dagar att regga sig? Det gjorde det inte för mig.

aaa.. dom skickar kod hem i brev stod det

Expoze
4 december 2008 · 2 024 Inlägg

Man behöver ju inte nödvändigt ha reggat sej på ebay.de.
Jag reggade mej på ebay.com en gång i tiden, tog bara ett par minuter, har sedan dess loggat in med samma uppgifter och handlat på .de, .com, .co.uk, .fr osv.....

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom
Ford Taunus 2300 GXL "Rackham" (1974)
__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

Expoze skrev:
Man behöver ju inte nödvändigt ha reggat sej på ebay.de.
Jag reggade mej på ebay.com en gång i tiden, tog bara ett par minuter, har sedan dess loggat in med samma uppgifter och handlat på .de, .com, .co.uk, .fr osv.....

nej men du måste ju fortfarande va 18 år och identifiera dej med den jävla koden de skickar hem...

Wasaki
4 december 2008 · 291 Inlägg

__r0b1n skrev:

Expoze skrev:
Man behöver ju inte nödvändigt ha reggat sej på ebay.de.
Jag reggade mej på ebay.com en gång i tiden, tog bara ett par minuter, har sedan dess loggat in med samma uppgifter och handlat på .de, .com, .co.uk, .fr osv.....

nej men du måste ju fortfarande va 18 år och identifiera dej med den jävla koden de skickar hem...

Dom skickade inte nån kod med brev när jag reggade mig... Tog väl 5 min högst...

NdL Konstruktör
4 december 2008 · 1 053 Inlägg

Reggade mig för några månader sedan på ebay.de och det tog inte mer än 5minuter som Wasaki sa.
Så det där med brev hem tror jag inte riktigt på.

Du ska bara verifiera ditt konto med ett kontonummer från ett giltigt visa-kort. Och då är det bara ta morsans eller farsans.

sonken91
4 december 2008 · 310 Inlägg

tror jag reggade mej på ebay.com wink kunde använda samma till ebay.de. tror det va så ja gjorde.

Jonson_M
4 december 2008 · 4 Inlägg

Jag har inte fått någon kod hem när jag reggade mig. Man måste däremot bevisa att man är den man utger sig för att vara med tex kreditkort.

st4rmine_junkie Honda freak
4 december 2008 · 137 Inlägg

Det är ingen kod.. ta reda på fakta grabben! Vad sysslar du med försöker du blåsa nån eller?! =P
Haha

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
__r0b1n
4 december 2008 · 726 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:
Det är ingen kod.. ta reda på fakta grabben! Vad sysslar du med försöker du blåsa nån eller?! =P
Haha

aaa självklart , jag blåser folk på heltid:) lite av en hobby faktiskt... såg nu att det fanns 2 alternativ, antingen med kod hemskickad eller kontokort...

Opelmadness German cars, quality and beyond
4 december 2008 · 8 197 Inlägg

Inte fasen fick jag en kod hemskickad när jag reggade mig, det är väl en inloggningskod man får till sin e-postadress isf.

Det gick på bara några minuter, precis som dom andra säger.

Edit: Kontokort är en stooor fördel. Funkar kanon med paypal också.. big_smile

Senast redigerat av Irmscher Vectra (4 december 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
st4rmine_junkie Honda freak
5 december 2008 · 137 Inlägg

regga på nån av päronen nu ^_^

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
diamond_ Diamond
5 december 2008 · 540 Inlägg

men när jag reggade mig, behövde jag varken skriva in kontokod lr nåt annat..

I'm Rick James Bitch!
Jolle87
5 december 2008 · 1 585 Inlägg

Kommer ingen kod hem skickad som alla andra säger. Kommer ett mail som du måste godkänna.
Du måste även koppla ditt Visa kort till Paypal om du ska handla med paypal vilket jag rekomenderar eftersom det är säkerhet i det. Där får du ange massa uppgifter däremot, Samt att dom kan ringa om du gör stora köp. Har ringt hem till mig 2ggr när jag köpt saker för över 3000 kr. Men att regga ett konto på ebay tar max 5min. Det kan du även göra på www.ebay.com ditt konto går att använda på alla ebay sidorna sen. Inte speciellt svårt har handlat massa saker från tyskland. Är både Billigt smidigt och går snabbt att frakta hit. Och man får det ända fram till dörren:)

__r0b1n
5 december 2008 · 726 Inlägg

nej men är fortfarande inte 18 och har inget visa kort att koppla !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang