Ny fråga! Söker person som är medlem på ebay.de

Caffe
5 december 2008 · 1 436 Inlägg

Regga ett päron på paypal och på ebay... inga kontokort behövs, tar 10 minuter, paypal fyller du på med bankgiro.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
__r0b1n
5 december 2008 · 726 Inlägg

som sagt! då jag bara ska köpa en grej på ebay så är det inte intressant!!!!!!!!!!!! någon som är medlem på ebay.com som har lust att tjäna en peng? adda msn isf.. and3rss0n__@hotmail.com

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 december 2008 · 991 Inlägg

Jag är tjej och jättesnäll. Kan hjälpa dej *S* nej seriöst pma mig om du behöver hjälp, handlat mycket på ebay.
// Eliza

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Sokrates Eliminator
5 december 2008 · 1 441 Inlägg

Leta reda på någon från ditt område Jkpg, Kinna, Gislaved, Gnosjö eller Ulricehamn som har konto på Ebay som du litar på, om du inte vågar regga dig där själv.

Dock har jag aldrig haft problem med någon och har handlat ca 200 ggr. med Ebay och Paypal anslutet till mitt lönekonto.

/Tommy.

Senast redigerat av Sokrates (5 december 2008)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
Smajly
6 december 2008 · 3 059 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:
Det är ingen kod.. ta reda på fakta grabben! Vad sysslar du med försöker du blåsa nån eller?! =P
Haha

Ta reda på fakta själv "grabben" innan du börjar lipa.

Du kan få ett brev hemskickat med en aktiveringskod eller liknande ja om du inte vill regga ett kontokort där.. Som sagt finns det mer än en möjlighet att välja när man reggar sig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang