hur ofta håller ni hastigheten ?

bernersennen
5 december 2008 · 70 Inlägg

Kesler skrev:

Niklas1987 skrev:
Håller hastigheten vid kameror å när polisen har fartkontroll


Äre sant? det menar du inte

Ha,ha bra ironi!!

AudiFors
5 december 2008 · 906 Inlägg

vid 30 sträckor, samt där det är skolor, mycket hus osv, märker man att situationen är sämre, så sänker man farten! annars så är det bara gasa!

=)
terazzi
5 december 2008 ·

vid skolor o övergångs ställen samt inne i stan big_smile
Sen utanför nja försöker iaf, men blir inte så bra ^^

baca Os Difuntos
5 december 2008 · 1 822 Inlägg

Aldrig tyvär. Förtjänar att bli av med kortet jag vet.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
rough_boy
5 december 2008 · 811 Inlägg

Har bara mc-körkort men med den är det inte ofta iaf

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
R1kard V-Power
5 december 2008 · 1 186 Inlägg

Kom precis hem från en liten åktur. 167km/h på en 50-väg säger väl allt. Man kunde inte pressa så mycket mer för det var regn och några som var i vägen och sen kom det en rondell. M5:an framför mig låg i över 200 km/h.

För övrig tar jag det lugnt på landsväg men motorväg blir det nästan alltid 200+.

Ha de gott!
/Rikard

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Android
5 december 2008 · 892 Inlägg

Jag kör alltid 200km/h över tillåten hastighetsgräns och har längre penis än er alla tillsammans! wink


OT: Händer rätt ofta att man ligger aningen över på motorvägen och större vägar, men utanför skolor och i tätbebyggt område kan jag ligga något under. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
T5Black
5 december 2008 · 451 Inlägg

Kör väl alltid 20 över, saktar ned när man möter någon suspekt. Är de smågator lr småbarn på vägen så saknar man ju såklart ner till 20 under.

engolf
5 december 2008 · 3 235 Inlägg

Varför är det så viktigt att hålla fartsgränsen?
Man ska följa trafikrytmen, med allt vad det innebär: kör alla runtom dig fortare, gör du det också, och omvänt.
Numera finns det sällan tillfällen då det inte finns trafik på vägarna. Kör man mitt på natten och det är HELT tomt för bilar kör man gärna lite fortare än tillåtet.

Lindahl-
6 december 2008 · 151 Inlägg

Håller man hastigheten i dagsläget så är man en bromskloss, så lite över är man nog alltid!

Baxtr Leg. nöt
6 december 2008 · 460 Inlägg

Ja kör alltid lagligt big_smile

SAAB
tobiaz83
6 december 2008 · 23 Inlägg

engolf skrev:
Varför är det så viktigt att hålla fartsgränsen?
Man ska följa trafikrytmen, med allt vad det innebär: kör alla runtom dig fortare, gör du det också, och omvänt.
Numera finns det sällan tillfällen då det inte finns trafik på vägarna. Kör man mitt på natten och det är HELT tomt för bilar kör man gärna lite fortare än tillåtet.

Jag håller med.

Nissan 200 sx "The Reaper" (1991)
AttackMedic
6 december 2008 · 379 Inlägg

Innan jag blev av med körkortet, 10-20 km för fort. Nu kör jag alltid lagligt. Värsta månaden i mitt liv att vara utan körkort...

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
påsen If your not out of control, your not in control
6 december 2008 · 686 Inlägg

Kör nästan alltid för fort på vägar där det är 70 och fortare.
Men på 50 vägar och lägre så håller jag hastigheten 9 gånger av 10.

Sådana som kör t.ex. som en skrev här "Kom precis hem från en liten åktur. 167km/h på en 50-väg säger väl allt" sådana personer borde ju enligt mig få stryk, är ju bara totalt jävla idiotiskt att köra i den hastigheten på en 50 väg då en 50 väg är i tätbebyggt område och det kan springa ut en unge, hund, katt ja vad fan som helst framför bilen.

Som sagt, skottpengar på sådana som skryter över att dem kör alldeles för fort på 50 vägar osv.

70 vägar och uppåt så får folk enligt mig köra hur fort dem vill, det skiter jag fullständigt i.

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
påsen If your not out of control, your not in control
6 december 2008 · 686 Inlägg

Konbanan skrev:
Kom precis hem från en liten åktur. 167km/h på en 50-väg säger väl allt. Man kunde inte pressa så mycket mer för det var regn och några som var i vägen och sen kom det en rondell. M5:an framför mig låg i över 200 km/h.

För övrig tar jag det lugnt på landsväg men motorväg blir det nästan alltid 200+.

Ha de gott!
/Rikard

När man läst detta ett par gånger så låter det faktiskt som tomt skryt från någon som aldrig har kört över 200km/h hmm

Å ligga i 167km/h på 50 väg är ju bara för pundare och andra jävla idioter enligt mig, skryt inte om sådant, det är inte tufft, det är rent IDIOTISKT !

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
NxV ElectroRaggare
6 december 2008 · 883 Inlägg

jag kör sällan lagligt. Men jag kör aldrig som en idiot.

Senast redigerat av NxV (6 december 2008)

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
NxV ElectroRaggare
6 december 2008 · 883 Inlägg

påsen skrev:

Konbanan skrev:
Kom precis hem från en liten åktur. 167km/h på en 50-väg säger väl allt. Man kunde inte pressa så mycket mer för det var regn och några som var i vägen och sen kom det en rondell. M5:an framför mig låg i över 200 km/h.

För övrig tar jag det lugnt på landsväg men motorväg blir det nästan alltid 200+.

Ha de gott!
/Rikard

När man läst detta ett par gånger så låter det faktiskt som tomt skryt från någon som aldrig har kört över 200km/h hmm

Å ligga i 167km/h på 50 väg är ju bara för pundare och andra jävla idioter enligt mig, skryt inte om sådant, det är inte tufft, det är rent IDIOTISKT !

/Påsen

+1 på den!

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
6 december 2008 · 5 753 Inlägg

NxV skrev:

påsen skrev:

Konbanan skrev:
Kom precis hem från en liten åktur. 167km/h på en 50-väg säger väl allt. Man kunde inte pressa så mycket mer för det var regn och några som var i vägen och sen kom det en rondell. M5:an framför mig låg i över 200 km/h.

För övrig tar jag det lugnt på landsväg men motorväg blir det nästan alltid 200+.

Ha de gott!
/Rikard

När man läst detta ett par gånger så låter det faktiskt som tomt skryt från någon som aldrig har kört över 200km/h hmm

Å ligga i 167km/h på 50 väg är ju bara för pundare och andra jävla idioter enligt mig, skryt inte om sådant, det är inte tufft, det är rent IDIOTISKT !

/Påsen

+1 på den!

Jag vet inte, jag tycker jag ser lite ironi i hans inlägg, men om inte så är det ju inte så smart kanske att ligga i närmare 170km/h på 50 väg när det regnar och är fler folk ute.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
immy
6 december 2008 · 230 Inlägg

Jao brukar gå 160km/h dagtid och runt 200km/h om jag är ute på nätterna
Ps inte nu då kanske wink men på sommarn i gammel bilen

mr_harry orginal är för gubbjävlar
6 december 2008 · 296 Inlägg

helst en 20-30 km/h under tycker jag är bra:D

hellre pallbocks kung än trailer queen
Volvo 144 Automatic "9000 mil" (1968)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang