Varning För Tjuvar I Lidköping

240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

hej vill höja ett finger för dessa  helvetes tjuvar som härjar i lidköpingstrakten då de under fredagkvällen mot lördag även drabbade mig då dom stal min surt ihop tjänade R vinge till min bil ja precis fått klar för försäljning å repade även vänster bak dörr!!!! nu får de tame fan va slut på detta så lagom kul me en självrisk på 3 tusen kunde ja fan köpt något roligare för så nu får vi som har intresset på lagens sida gå ihop å hålla ögonen öppna å öronen har fått veta att det är en VIT 745 kombi som körs utan front som ska ha synts vid många av dessa stöldtillfällen så ser ni denna bil så ring polisen för helvete dom har säkert en hel hög me stöldgods i bilen nu får de verkligen ta ett slut detta innan något dumt inträffar.

Ni som har upplysningar om mitt fall får skriva till mig å ja kommer personligen ur egen ficka betala denna person som som kommer me information om vart å vilka fega helveten befinner sig som stal min vinge å förstörde min bil Mvh en Jävligt förbannad bilägare.

81an
6 december 2008 · 566 Inlägg

Jo man blir så jävla trött..vet 2st som blev av med delar från sina bilar förra helgen. R-vinge och blinkers!

Janosch
6 december 2008 · 205 Inlägg

Fy fan så surt. Vart kan man bo nu förtiden utan att det finns tattare?

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
6 december 2008 · 2 258 Inlägg

Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
81an
6 december 2008 · 566 Inlägg

Janosch skrev:
Fy fan så surt. Vart kan man bo nu förtiden utan att det finns tattare?

ja säg det..hemma i samhället snodde dom till och med original blinkers på en 240..då kan man snacka om kleptoman!

LeLuke
6 december 2008 · 185 Inlägg

Janosch skrev:
Fy fan så surt. Vart kan man bo nu förtiden utan att det finns tattare?

Låååångt ut på landet några mil från gbg, här bor vi med bilarna olåsta, kanske inte så smart, men så lever "rednecks"

LeLuke
6 december 2008 · 185 Inlägg

HyperSonica skrev:
Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Syst3m
6 december 2008 · 1 079 Inlägg

Tack för varningen, ska föra vidare budskapet, samt hålla en jävla koll.

Senast redigerat av Syst3m (6 december 2008)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
6 december 2008 · 2 258 Inlägg

LeLuke skrev:

HyperSonica skrev:
Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Tror du på fulklaste allvar att polisen skulle göra de eller?
Bättre o köra "Gatans lag" på sånna tattare som itne kan skilja på mitt o ditt....

Sump Runk Rätt O Slätt!
Syst3m
6 december 2008 · 1 079 Inlägg

LeLuke skrev:

HyperSonica skrev:
Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Brottsprovokation är i Sverige olagligt. sadsadsad

LeLuke
6 december 2008 · 185 Inlägg

HyperSonica skrev:

LeLuke skrev:

HyperSonica skrev:
Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Tror du på fulklaste allvar att polisen skulle göra de eller?
Bättre o köra "Gatans lag" på sånna tattare som itne kan skilja på mitt o ditt....

Nej det tror jag verkligen inte, men TYCKER dom ska få göra det;)

81an
6 december 2008 · 566 Inlägg

240_mannen skrev:
hej vill höja ett finger för dessa  helvetes tjuvar som härjar i lidköpingstrakten då de under fredagkvällen mot lördag även drabbade mig då dom stal min surt ihop tjänade R vinge till min bil ja precis fått klar för försäljning å repade även vänster bak dörr!!!! nu får de tame fan va slut på detta så lagom kul me en självrisk på 3 tusen kunde ja fan köpt något roligare för så nu får vi som har intresset på lagens sida gå ihop å hålla ögonen öppna å öronen har fått veta att det är en VIT 745 kombi som körs utan front som ska ha synts vid många av dessa stöldtillfällen så ser ni denna bil så ring polisen för helvete dom har säkert en hel hög me stöldgods i bilen nu får de verkligen ta ett slut detta innan något dumt inträffar.

Ni som har upplysningar om mitt fall får skriva till mig å ja kommer personligen ur egen ficka betala denna person som som kommer me information om vart å vilka fega helveten befinner sig som stal min vinge å förstörde min bil Mvh en Jävligt förbannad bilägare.

När du säger vit 745 utan front...menar du utan front spoiler då elr vad? så man vet..

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
6 december 2008 · 2 258 Inlägg

Syst3m skrev:

LeLuke skrev:

HyperSonica skrev:
Lättaste sättet att ta dem är att ta en fin bil... typ nån finare 240 / 740.. ställa den på en halvupplyst parkering... sen sätta sej i en annan bil längre bort o bara vänta... svårare är de inte wink Inte så kul.. o kallt som fan... men man kan ju ha tur smile

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Brottsprovokation är i Sverige olagligt. sadsadsad

Gatans lag är inte häller så snäll...
Hade ju KNAPPAST blandat in polisen om nån sån jävel va på min bil och jag såg de...

Sump Runk Rätt O Slätt!
Larzan Herr
6 december 2008 · 285 Inlägg

Tillfället gör tjuven heter det, Parkera där den står under uppsikt eller i eget garage så ofta det går.
Larm-utrustning med jordslinga till yttre tillbehör, gör att larmet går direkt så fort jordningen bryts.
Trist att man inte år ha sina saker ifred.

240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

Den vita bilen ska åka utan kofångare fram dock inte säker bara fått en vag beskrivning på bilen så ser ni bilen så är de bara å försöka ringa polisen så får dom försöka kolla upp den deras verksamhet verkar ju pågå på helger då de varit mycket stöld de sista man tröttnar till slut!!!

240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

81an skrev:

240_mannen skrev:
hej vill höja ett finger för dessa  helvetes tjuvar som härjar i lidköpingstrakten då de under fredagkvällen mot lördag även drabbade mig då dom stal min surt ihop tjänade R vinge till min bil ja precis fått klar för försäljning å repade även vänster bak dörr!!!! nu får de tame fan va slut på detta så lagom kul me en självrisk på 3 tusen kunde ja fan köpt något roligare för så nu får vi som har intresset på lagens sida gå ihop å hålla ögonen öppna å öronen har fått veta att det är en VIT 745 kombi som körs utan front som ska ha synts vid många av dessa stöldtillfällen så ser ni denna bil så ring polisen för helvete dom har säkert en hel hög me stöldgods i bilen nu får de verkligen ta ett slut detta innan något dumt inträffar.

Ni som har upplysningar om mitt fall får skriva till mig å ja kommer personligen ur egen ficka betala denna person som som kommer me information om vart å vilka fega helveten befinner sig som stal min vinge å förstörde min bil Mvh en Jävligt förbannad bilägare.

När du säger vit 745 utan front...menar du utan front spoiler då elr vad? så man vet..

Bilen ska enligt uppgift åka utan kofångare å vara en disel så kan ju inte finnas för många!!

240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

81an skrev:
Jo man blir så jävla trött..vet 2st som blev av med delar från sina bilar förra helgen. R-vinge och blinkers!

Vi måste få stopp på detta den vita bilen ska tydligen vara en disel!

240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

Detta måste få ett slut vi måste gå ihop å stoppa detta enligt lagens långa arm för vårat intresse för bilar är fan så möa mer värt än att ge bort dyrbartid/pengar till några jävla bonn jävla som vill åka me sina fjortisbilar me stulna saker!!!!

Sportsedan
6 december 2008 · 457 Inlägg

Föräldrarna bor i Lidköping. Förrförra helgen en granne observerat en främmande person som smög runt huset, känns inte bra.

Skall hålla ögonen öppna efter bilen nästa gång jag är i trakten.

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
240_mannen 240_mannen
6 december 2008 · 21 Inlägg

Sportsedan skrev:
Föräldrarna bor i Lidköping. Förrförra helgen en granne observerat en främmande person som smög runt huset, känns inte bra.

Skall hålla ögonen öppna efter bilen nästa gång jag är i trakten.

Ett stort tack till dig/alla som hjälper mig me detta för vi vill ju kunna ha kvar våra bilar/intresse ingen jävla tattare som ska förstöra för oss!!! MVH irriterad volvo fanatiker!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang