fan va sur man blir när man läsre sånt här.
Lidköping är inte så stort, jag skulle gjort som någon annan i tråden skrev.... vänta ut svinen.
påtal m idioter i lidköping så brukar jag äta på cafeobar så denna händelse utspelar sig när jag åkte därifrån.
Åkte dagen till ära i min ferrari 355, kommer ikapp en ful omega (4dörrars) med några nysvenskarr i.
Dom ligger i båda filerna uppe vid torget så jag tutar på dom, då flyttar om på sig och jag kör om.
I samma ögonblick som jag e jämsides så ropar dom massa saker bla -jävla svenne ***, hora, ferraribög osv.
Jag blir riktigt förbannad, för det första så är jag inte svensk, för det andra så var det dom som gjorde fel.
så jag sa till dom att åka hem innan tattarbilen dom åker i ramlar ihop.
då blev det ett jävla liv och dom åkte efter mig. vid rödljuset sprang dom ut och kasta flaskor osv så jag körde mot rött och dom efter...
var riktigt kul att bli jagad av en omega från tidigt 90tal när man åkte ferrarin, sen var dom ju nästan av vägen flera ggr.
skit samma jag åkte hem och tog reda på vad dom heter via bekanta, detta utspela sig i juli men jag har inte glömt ...... hämnden är så ljuv MOOOOAAAA
Skulle inte förvåna mig om dom idioterna har något med stölderna att göra (jag vet långsökt men lidköping är litet).
När det gäller småstlder och skadegörelse har jag ingen tro på det svenska rättssystemet, alla tattare som begår tattarbrott kommer undan oh man får aldrig någon ersättning för dessa killar har aldrig pengar till annat än öl, cigg och harsch