Varning För Tjuvar I Lidköping

LillStorch VW Takes Over!
7 december 2008 · 67 Inlägg

Håll uppe ögona nu alla så vi får fast dom där jävlarna som inte skiljer på mitt o ditt!!!!

Ksj
7 december 2008 · 1 217 Inlägg

Aj fan.. då får jag passa mig när jag hälsar på brorsan i framtiden då.

Saab 900 "2.1an" (1992)
kurtsson
7 december 2008 · 13 Inlägg

jag ska hålla ögonen öppna jag med för jag är ute på nätterna o kollar inne i stan

240_mannen 240_mannen
7 december 2008 · 21 Inlägg

LillStorch skrev:
Håll uppe ögona nu alla så vi får fast dom där jävlarna som inte skiljer på mitt o ditt!!!!

Detta måste få ett slut nu för nu är ja tame fan trött på alla dessa jävla as som förstör våra fina bilar!

TRYIT Teddan
7 december 2008 · 2 495 Inlägg

fan va sur man blir när man läsre sånt här.
Lidköping är inte så stort, jag skulle gjort som någon annan i tråden skrev.... vänta ut svinen.

påtal m idioter i lidköping så brukar jag äta på cafeobar så denna händelse utspelar sig när jag åkte därifrån.
Åkte dagen till ära i min ferrari 355, kommer ikapp en ful omega (4dörrars) med några nysvenskarr i.
Dom ligger i båda filerna uppe vid torget så jag tutar på dom, då flyttar om på sig  och jag kör om.
I samma ögonblick som jag e jämsides så ropar dom massa saker bla -jävla svenne ***, hora, ferraribög osv.
Jag blir riktigt förbannad, för det första så är jag inte svensk, för det andra så var det dom som gjorde fel.
så jag sa till dom att åka hem innan tattarbilen dom åker i ramlar ihop.
då blev det ett jävla liv och dom åkte efter mig. vid rödljuset sprang dom ut och kasta flaskor osv så jag körde mot rött och dom efter...
var riktigt kul att bli jagad av en omega från tidigt 90tal när man åkte ferrarin, sen var dom ju nästan av vägen flera ggr.
skit samma jag åkte hem och tog reda på vad dom heter via bekanta, detta utspela sig i juli men jag har inte glömt ...... hämnden är så ljuv MOOOOAAAA

Skulle inte förvåna mig om dom idioterna har något med stölderna att göra (jag vet långsökt men lidköping är litet).

När det gäller småstlder och skadegörelse har jag ingen tro på det svenska rättssystemet, alla tattare som begår tattarbrott kommer undan oh man får aldrig någon ersättning för dessa killar har aldrig pengar till annat än öl, cigg och harsch

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
PLPerformance
7 december 2008 · 213 Inlägg

Även jag har blivit av med delar från mina bilar, Grp. A vinge, vita blinkers mm, inget större värde i delarna var för sig, men dom jävlar ska ju buckla bilarna osv. Mina blinkers hade dom slitit loss med hela insatsen, kablar å allt.

Som ni nämnt ovan så är inte Lidköping så stort så man måste va bra korkat för att sno delar här, alla känner alla på något sätt. Detta ska få ett slut nu, skriv alla tips ni har i denna tråden!! Borde gå ihop å skriva en bra insändare i NLT tycker ja...

Senast redigerat av PLPerformance (7 december 2008)

Kenny-83 Företagare & YouTuber
7 december 2008 · 1 940 Inlägg

sno en vinge och... repa en bakdörr... på nått sätt få jag verkligen inte ihop de två gärningarna. Säker på att du inte skriver "repa en bakdörr" bara för att så ut så mycket som möjligt på självrisken? smile Låter väldigt långsökt. I vilket fall som helst så kan jag inte göra mycket mera än att lida med dig.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
240_mannen 240_mannen
7 december 2008 · 21 Inlägg

PLPerformance skrev:
Även jag har blivit av med delar från mina bilar, Grp. A vinge, vita blinkers mm, inget större värde i delarna var för sig, men dom jävlar ska ju buckla bilarna osv. Mina blinkers hade dom slitit loss med hela insatsen, kablar å allt.

Som ni nämnt ovan så är inte Lidköping så stort så man måste va bra korkat för att sno delar här, alla känner alla på något sätt. Detta ska få ett slut nu, skriv alla tips ni har i denna tråden!! Borde gå ihop å skriva en bra insändare i NLT tycker ja...

Tycker vi ska träffas i morgon å prata ihop oss om detta en insändare kommer att skrivas för detta måste ta ett slut en gång för alla å va de beträffar hur jävla dumt dessa idiotjävlar beter sig så borde de va döds straff på dom ja sliter inte å jobbar inte för att ge bort saker till en jävla tattare som vill köpa öl cigg eller hasch!!!!

LillStorch VW Takes Over!
8 december 2008 · 67 Inlägg

Såg en Volvo 945.a slaktad på blinkers o grill på Jet i Lidköping idag .....blir så ledsen på folket som förstör!!!!

Polara
8 december 2008 · 430 Inlägg

kan nästan lova att din vinge o möe annat stöldgods finns i skara...

Mopar or no car!
Renault scenic "VM Bilen" (2001)
Chevrolet Caprice "Bonny" (1970)
LillStorch VW Takes Over!
8 december 2008 · 67 Inlägg

Polara skrev:
kan nästan lova att din vinge o möe annat stöldgods finns i skara...

Varför just Skara?roll

MCMLXXXII Alltiallo - Styrlapp BE CE
8 december 2008 · 559 Inlägg

LillStorch skrev:
Såg en Volvo 945.a slaktad på blinkers o grill på Jet i Lidköping idag .....blir så ledsen på folket som förstör!!!!

Det är den gråa volvon som står där va?
Såg den i lördags kväll. Tror att den då var komplett.



Här ute i "tossemarkerna" hade vi inbrott i garaget fjol, dörren stod på vid gavel. Men har inte än kommit på vad som försvann riktigt. Har haft tur, inte blivit av med något på bilarna än.
Men håller koll efter en vit volvo-kombi.

Mvh Thomas

Mvh Thomas
Zaipher
8 december 2008 · 90 Inlägg

Ja fyfan, inte nåt kan man få ha ifred!

Såg även jag den fina 945'an vid Jet i fredags, intakt då iallafall, får väl åka och kika senare...

Men får även jag hålla utkik efter den vita 745'an som går på sot.... hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt!

240_mannen 240_mannen
8 december 2008 · 21 Inlägg

Polara skrev:
kan nästan lova att din vinge o möe annat stöldgods finns i skara...

varför tror du detta? du kan ju skriva ett medd till mig om du vill skriva mer exakt!

240_mannen 240_mannen
8 december 2008 · 21 Inlägg

Zaipher skrev:
Ja fyfan, inte nåt kan man få ha ifred!

Såg även jag den fina 945'an vid Jet i fredags, intakt då iallafall, får väl åka och kika senare...

Men får även jag hålla utkik efter den vita 745'an som går på sot.... hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt!

Vill ha lite komentarer om ni tycker att ja ska skriva ett långt argt brev till nlt om detta vore då till en stor fördel om ja fick in information från dom som blivit drabbade så folk får upp ögonen för vad som snos från våra bilar Sen tänkte ja sammanställa en summa på alla stulna delar vill verkligen ha hjälp med detta vore underbart om ni ville skriva vad ni blivit av med så detta kan få ett slut MVH JOHAN!

lass
8 december 2008 · 2 Inlägg

240_mannen skrev:

Zaipher skrev:
Ja fyfan, inte nåt kan man få ha ifred!

Såg även jag den fina 945'an vid Jet i fredags, intakt då iallafall, får väl åka och kika senare...

Men får även jag hålla utkik efter den vita 745'an som går på sot.... hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt!

Vill ha lite komentarer om ni tycker att ja ska skriva ett långt argt brev till nlt om detta vore då till en stor fördel om ja fick in information från dom som blivit drabbade så folk får upp ögonen för vad som snos från våra bilar Sen tänkte ja sammanställa en summa på alla stulna delar vill verkligen ha hjälp med detta vore underbart om ni ville skriva vad ni blivit av med så detta kan få ett slut MVH JOHAN!

Men att lägga ut bilder på saker som är värdefulla här på nätet är ju bjuda in tjuvar ju! Ser ju med en gång vad dom ska sno!

240_mannen 240_mannen
8 december 2008 · 21 Inlägg

lass skrev:

240_mannen skrev:

Zaipher skrev:
Ja fyfan, inte nåt kan man få ha ifred!

Såg även jag den fina 945'an vid Jet i fredags, intakt då iallafall, får väl åka och kika senare...

Men får även jag hålla utkik efter den vita 745'an som går på sot.... hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt!

Vill ha lite komentarer om ni tycker att ja ska skriva ett långt argt brev till nlt om detta vore då till en stor fördel om ja fick in information från dom som blivit drabbade så folk får upp ögonen för vad som snos från våra bilar Sen tänkte ja sammanställa en summa på alla stulna delar vill verkligen ha hjälp med detta vore underbart om ni ville skriva vad ni blivit av med så detta kan få ett slut MVH JOHAN!

Men att lägga ut bilder på saker som är värdefulla här på nätet är ju bjuda in tjuvar ju! Ser ju med en gång vad dom ska sno!

siterar sist sikrivande i detta inlägg förmodligen en sådan som begår sådanna hemskheter vi lägger ut bilder på våra bilar för vi älskar intresset å vill visa folk å få ideer å byta kunnskap me varandra så de va jävligt dumt sista inlägg!

lass
8 december 2008 · 2 Inlägg

240_mannen skrev:

lass skrev:

240_mannen skrev:

Vill ha lite komentarer om ni tycker att ja ska skriva ett långt argt brev till nlt om detta vore då till en stor fördel om ja fick in information från dom som blivit drabbade så folk får upp ögonen för vad som snos från våra bilar Sen tänkte ja sammanställa en summa på alla stulna delar vill verkligen ha hjälp med detta vore underbart om ni ville skriva vad ni blivit av med så detta kan få ett slut MVH JOHAN!

Men att lägga ut bilder på saker som är värdefulla här på nätet är ju bjuda in tjuvar ju! Ser ju med en gång vad dom ska sno!

siterar sist sikrivande i detta inlägg förmodligen en sådan som begår sådanna hemskheter vi lägger ut bilder på våra bilar för vi älskar intresset å vill visa folk å få ideer å byta kunnskap me varandra så de va jävligt dumt sista inlägg!

Men det är ju till att "bjuda" in lite ju..

azid Det som inte dödar gör ont
8 december 2008 · 2 668 Inlägg

lass skrev:

240_mannen skrev:

lass skrev:

Men att lägga ut bilder på saker som är värdefulla här på nätet är ju bjuda in tjuvar ju! Ser ju med en gång vad dom ska sno!

siterar sist sikrivande i detta inlägg förmodligen en sådan som begår sådanna hemskheter vi lägger ut bilder på våra bilar för vi älskar intresset å vill visa folk å få ideer å byta kunnskap me varandra så de va jävligt dumt sista inlägg!

Men det är ju till att "bjuda" in lite ju..

du ska kunna lägga dina saker ute och dom ska inte försvinna för det är dina ägodelar... samma som om en tjej skulle ligga naken mitt på stan så ska hon fan inte bli våldtagen... är inte den som blir utsatt för brott som ska behöva tänka sig för tycker man men tuvärr så måste man ju det enligt vissa

2slow
LillStorch VW Takes Over!
8 december 2008 · 67 Inlägg

Volvo_Thomas skrev:

LillStorch skrev:
Såg en Volvo 945.a slaktad på blinkers o grill på Jet i Lidköping idag .....blir så ledsen på folket som förstör!!!!

Det är den gråa volvon som står där va?
Såg den i lördags kväll. Tror att den då var komplett.



Här ute i "tossemarkerna" hade vi inbrott i garaget fjol, dörren stod på vid gavel. Men har inte än kommit på vad som försvann riktigt. Har haft tur, inte blivit av med något på bilarna än.
Men håller koll efter en vit volvo-kombi.

Mvh Thomas

Japp den gråa 945.a som står(stog) där..den var komplett fredagskvällen o lördagskvällen när ja åkte förbi..men på söndagen var den inte komplett längre vad ja såg!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang