Varning För Tjuvar I Lidköping

LillStorch VW Takes Over!
22 december 2008 · 67 Inlägg

Nån som vet om de hände nåt denna helgen som var?

zijaa Bilmekaniker
22 december 2008 · 1 354 Inlägg

HyperSonica skrev:

Syst3m skrev:

LeLuke skrev:

Tycker jag allt att polisen får göra, hehe;)

Brottsprovokation är i Sverige olagligt. sadsadsad

Gatans lag är inte häller så snäll...
Hade ju KNAPPAST blandat in polisen om nån sån jävel va på min bil och jag såg de...

haha ja me

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
TRYIT Teddan
22 december 2008 · 2 495 Inlägg

jag blev av med min t-gul , detta var iof i Vara .

såser ni några t-gul delar till salu så säg gärna till

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Evert_
25 december 2008 · 303 Inlägg

kan tänka mig att bidra med en hundring till hittelön til den eller dom som kan avslöja vilka det är så man kan åka och hälsa på idoterna.

heter numera blyfot_racing här på garaget
TRYIT Teddan
26 december 2008 · 2 495 Inlägg

Evert_ skrev:
kan tänka mig att bidra med en hundring till hittelön til den eller dom som kan avslöja vilka det är så man kan åka och hälsa på idoterna.

känns det verkligne värt att ge sig på sånna idioter ?

jag skulle aldrig riskera min frihet för någon idiot som stulit min bil iaf.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
MCMLXXXII Alltiallo - Styrlapp BE CE
26 december 2008 · 559 Inlägg

I måndags eller tisdags var det ett inbrott i en källare i Trässberg (1.5 mil) söder om Lidköping.
Det är det jag hört de närmaste.

Senast redigerat av Volvo_Thomas (26 december 2008)

Mvh Thomas
LillStorch VW Takes Over!
28 december 2008 · 67 Inlägg

Fy fan att dom håller på änn..! Jävla idioter...

Volvo 945an som står på Jet i Lidköping blir mer o mer slaktad..tråkigt att man inte kan ställa sin bil i stan längre utan påhälsning......

Senast redigerat av LillStorch (28 december 2008)

TdiR
28 december 2008 · 269 Inlägg

måste ju vara någon som vet o känner till alla som åker volvo , kan la inte finnas många sådana kvar i stan

VW Passat R Tdi 4motion
Rosenqvist
28 december 2008 · 147 Inlägg

Janosch är du säker på att det är tattare (Resandefolket) som har gjort detta???? kan ju lika gärna va en utav ditt folkslag (Buro).....Man ska passa sig vad man säger.....

Audi S4
michieff ljudfantast
29 december 2008 · 1 372 Inlägg

tattare är ett skälsord

Fredde_med_forden
29 december 2008 · 53 Inlägg

FY*** vad schletet less jag är på knarkare som inte kan hålla sina gula fingrar i styr..

Hade sj besök utav två stycken här uppe på "landet" som först körde in min bil med sin, och sedan bröt sönder låset. det slutade med att dom blev störda utav min granne som gick ut och kollade på dom.. kl 20.00 en jävla tisdagskväll!!!!

Efter snack med försäkringsbolag och tre (!) besök hos verkstaden fick jag låset lagat och repan bytte jag mot självrisken.

en vecka senare skulle jag ta bilen till jobbet, vart är den då måntro? jo BORTA! då har DOM SNOTT den istället! fyfan sitter här och blir alldeles uppjagad..

Slutade med att jag hittade den dagen efter bakom ett hus ett par hundra meter bort, lagom gömd.. åsså vart den ju givetvis lensad på a-l-l-t ljud (alla sladdar KLIPPTA, så jag har fortfarande inte satt i nytt..) och snustorr på soppa.

och farbror blå har jag tappat tilliten till helt, då dom vägrade komma första inbrottet trots att förövarna stannade kvar nästan en timme i sin bil och bara åkte runt efter att ha blivit störda..

dags att köpa basebollträ? Så nästa gång man ringer blir det inte förrens det är dags för ambulans.. gäller bara att knäcka en arm eller nåt liknade på sig själv efteråt så det ser ut som självförsvar =/

Nej då, skämt åsido, men när man blir bestulen på och bilen blir ramponerad flyger fantasin iväg med el i dörrhandtag o.s.v wink

tack för lilla terapeuft-stunden haha

Clintan_86 Elektiker ;)
29 december 2008 · 403 Inlägg

Det är fanimejj för jävligt rent ut sagt ... Hatar folk som inte kan skilja på "ditt och mitt" .. Har inte hört att det hänt något i Skövde iaf .. ska försöka ha ögonen med mig smile

Fredde_med_forden
29 december 2008 · 53 Inlägg

det här var i ljusdal-hudiksvall trakten

LillStorch VW Takes Over!
29 december 2008 · 67 Inlägg

Dom verkar var mest i Lidköping o Vara trakten och sno grejer för där finns de gott om Volvo folk roll

Clintan_86 Elektiker ;)
31 december 2008 · 403 Inlägg

Fredde_med_forden skrev:
det här var i ljusdal-hudiksvall trakten

Tråden handlade ju om "tjuvar i lidköping" .. va väl typ de jag syfftade på wink

Fredde_med_forden
31 december 2008 · 53 Inlägg

samma pack sverige runt

LillStorch VW Takes Over!
1 januari 2009 · 67 Inlägg

Fredde_med_forden skrev:
samma pack sverige runt

Japp de har du rätt i men denna tråd var för Typ Lidköping nu...smile

volvo244_rallycross
1 januari 2009 ·

de finns överallt om folk inte vet de hehe

Ultimate [- Ultimate -]
1 januari 2009 · 55 Inlägg

joo dom finns överallt men är nog inte samma folk överallt och här varnar dom andra i lidköping med omnejd och vill ha tips om vem det kan vara.

Saab 9-5 (1999)
Boosters
4 januari 2009 · 1 Inlägg

Janosch skrev:
Fy fan så surt. Vart kan man bo nu förtiden utan att det finns tattare?

Varför går du på ett folkslag? tattare har i folkmun blivit ett skällsord som folk som saknar hjärnceller använder om kriminella trots att dom inte en vet vad det betyder.Tattare är slang för resande eller romer, inget annat.
Är lika illa att skylla kriminalitet på s.k tattare som att skylla det på invandrarna. Väx upp det finns gott om svenska rötägg med

Volvo V70 "2.4d" (2005)
Volvo V70R "R" (1998)
Volvo V70 "2.5 Turbo" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang