4726
Sök

någon som vet något om makrom 6930

Däckspert
298 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
#1
Hejsan jag hhar hittat en macrom 6930 i låda på en gammal arbetskamrats vind. Han sa du kan ta skiten den har inte spelat på 10 år. jag slängde i den i bilen och den pumpade bättre en mina 2 dls ur 12:or. På baksidan på basen står de 400w max 2.5 aluminium  12". Är det någon som vet något om den här basen. Är väldigt tacksam för svar.

Livet börjar vid 6200rpm!!!

2 665 Inlägg
7 december 2008
#2
macrom är troligen tillverkade av den fina högtalar fabrikanten morel.

Har du sökt på nätet men ej funnit??

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

2 665 Inlägg
7 december 2008
#3
Nu har jag hittat info. På macroms hemsida i katalogen från 1998.
Vad har du monterat den i för låda.
Det ser inte ut som en morel tillverkning.

http://www.macrom.it/EN/downloads/broch … ue_194.htm
Senast redigerat av Rickard-v (7 december 2008)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök