7 december 2008
Trådstartare
Hejsan jag hhar hittat en macrom 6930 i låda på en gammal arbetskamrats vind. Han sa du kan ta skiten den har inte spelat på 10 år. jag slängde i den i bilen och den pumpade bättre en mina 2 dls ur 12:or. På baksidan på basen står de 400w max 2.5 aluminium 12". Är det någon som vet något om den här basen. Är väldigt tacksam för svar.
Livet börjar vid 6200rpm!!!