Du hade inte behövt o bya generatorn....att byta regulatorn hade räckt.
Men nåväl.
Dina vidare problem KAN bestå av dålig anslutning för laddkablarna, kanske inte vid generatorn då du nyss skruvat där, men likväl batteripolerna, dålig kontakt för jorden, dålig kontakt vid startmotorn och sist av allt kan batteriet vara för gammalt och behöver bytas ut.
Senast redigerat av Lonefox (7 december 2008)
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP