7 december 2008
Trådstartare
Tjena!
Undrar om nån kan hjälpa mig med lite tips tänkte sätta in en aktiv baslåda från MDS varianten med 2x10" element (
http://www.mds.se/?Link=http%3A//www.md … Id%3D30776)
Min fråga är kan man nyttja kablarna från org. baslådan för input till baslådan tänker givetvis dra ny elkabel direkt från batteriet med säkringar och kondensator. Men för att underlätta installationen tänkte jag man kanske kunde slippa dra ljudkabel också och nyttja det som redan finns evt. behålla org. lådan aktiv också.
Nån som kan komma med lite tips osv och som gjort nåt liknande i sin egen bil.
Mvh
Bremnes
Senast redigerat av bremnes (7 december 2008)
Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)