Korrekt, de diodblinkers som finns är "gamla" typen. Jag har inte sett några eftermarknadsblinkers till 9-3SS/SC ännu, men det kommer säkert med tiden.
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!