5328
Sök

ny bilstereo (hu).

1 418 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
#1
tänke köpa ny bilstereo i prisklassen kring 2000 kr.
dom krav jag har är:
ej kinaskit
usb utgång på baksidan (för att kunna dölja det lite snyggt)
lågnivå x 2 (front och sub)

något tipps? eller ska jag behöva lägga lite mer pengar på stereon för att uppfylla dom kraven?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 december 2008
#2
Jag är själv sjukt sugen på en Pioneer DEH-5000UB, kostar  1 795 kr hos brl och verkar uppfylla dina krav

Rock'n Roll

4 074 Inlägg
7 december 2008
#3
Kenwood KDC-W5141UAY  kostar 1090:- på ljudstudion! med USB och separat substyrning

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

354 Inlägg
7 december 2008
#4
Har alltid kört me Pioneer smile .. Är ingen billjudsfantast men har varit väldigt nöjd, oavsett 1000 eller 5000:-


Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
7 december 2008
#5
dubbla lågnivå, USB på baksidan, Ipod via USB. Delningsfilter och bra ljud. Kenwood kdc-w6641
Rätt oslagbar i prisklassen anser jag.


1 727 Inlägg
8 december 2008
#6
Alpine 9880

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK


Sök