tänke köpa ny bilstereo i prisklassen kring 2000 kr. dom krav jag har är: ej kinaskit usb utgång på baksidan (för att kunna dölja det lite snyggt) lågnivå x 2 (front och sub)
något tipps? eller ska jag behöva lägga lite mer pengar på stereon för att uppfylla dom kraven?
Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.