Det steget du har är ett d2. Är ganska säker på att dessa d-steg bara fanns som en modellserie, dvs med kolfiberplatta. Så det kom ingen ny 2007 utan det var samma steg som året innan.
Så jag vet inte direkt om du vart lurad då det fortfarande var den nya modellen i den serien, då det inte kommit någon ny d-serie.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas