Jag ska koppla in mitt slutsteg imorron och tänkte kolla vad alla inställningarna är så jag kan ställa in de nått så när rätt iallfall Ni kan gärna säga vad jag ska ställa in det på
dom jag undrar över är
A channel (5,25 Kit) Level (Gain?) X-over
A x-over mode (Hi pass - Full - Lo pass) en liten knapp som man kan ändra i 3 lägen
B channel (2 st basar) Level (Gain?) X-over
B X-over mode (Hi pass - Full - Lo pass)
Och om man stället in den på Low pass så kan man även ställa in B Lo-pass Mode (Stereo - Mix)
Vad är X-over och vad ska den stå på och vilka inställningar ska jag ställa in dom 2 "mode" knapparna på ??
Du skrev nånting om det steget för ett tag sedan så jag chansade.
De där inställningarna borde fungera. Enligt manualen så slås signalen från både höger+vänster ihop när man ställer omkopplaren i läge "mix", då är det väl i det läget som du ska ställa den omkopplaren ifall du ska bryggkoppla basar på B-kanalerna. Jag tror det iaf.