5249
Sök

Vilka extraljus ska jag ha?

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#1
Hejsan tänkte skaffa mig ett par extraljus till bilen men vilka/vad ska jag ha? har funderat på en "ramp" med 4-5 st. eller 3 st "vanliga" extraljus typ bosch rally tacksam för tips/hjälp! smile

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Nismo
758 Inlägg
9 december 2008
#2
3 st Hella 3000, eller Hella 3003

4 074 Inlägg
9 december 2008
#3
Nichlas_H skrev:
Hejsan tänkte skaffa mig ett par extraljus till bilen men vilka/vad ska jag ha? har funderat på en "ramp" med 4-5 st. eller 3 st "vanliga" extraljus typ bosch rally tacksam för tips/hjälp! smile

jag har Hella ramp med 5små ooch dom lyser kanon tycker jag,bra spridning men de finns så klart bättre!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

4 074 Inlägg
9 december 2008
#4
Grundstrom skrev:
3 st Hella 3000, eller Hella 3003

eller åxå 3 lightforce! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#5
tack för tippsen blev genast lättare att välja.. lutar nog mot 3 st hella 3003 men lightforce såg ju riktigt kaxiga ut dom oxå tongue men vart ska jag montera dom? ovanpå kofångarn lr mitt på? smaksak kanske?

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

854 Inlägg
9 december 2008
#6
Kolla min bil, har 3 st Hella 3000, fästet finns bl.a på biltema.


184 Inlägg
9 december 2008
#7
Sj skulle jag köpa 3st Sim ljus, kostar typ 200kr/st o sen köpa 1 och ett halvt xenon kit. Bättre ljus än 3 hella och hälften så dyrt big_smile


464 Inlägg
9 december 2008
#8
BJonsson skrev:
Grundstrom skrev:
3 st Hella 3000, eller Hella 3003

eller åxå 3 lightforce! smile

lightforce är inte dumma men de är betydligt dyrare också, har själv hella 3003 och de duger gott.



Sök