Nichlas_H skrev:
Hejsan tänkte skaffa mig ett par extraljus till bilen men vilka/vad ska jag ha? har funderat på en "ramp" med 4-5 st. eller 3 st "vanliga" extraljus typ bosch rally tacksam för tips/hjälp!

jag har Hella ramp med 5små ooch dom lyser kanon tycker jag,bra spridning men de finns så klart bättre!
Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!