9 december 2008
Trådstartare
Såg för ett tag ett slutsteg som va gjutet som ett (skräck slaget ansikte) vet någon vad det heter jag har för mig att det hette Mummy någonting!?. Och om ni har någon bild kan ni väl lägga upp den isf.
Senast redigerat av partyvan (9 december 2008)
Onödigt inlägg^^