5232
Sök

Vad heter slutsteget?

1 071 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
Såg för ett tag ett slutsteg som va gjutet som ett (skräck slaget ansikte) vet någon vad det heter jag har för mig att det hette Mummy någonting!?. Och om ni har någon bild kan ni väl lägga upp den isf.
Senast redigerat av partyvan (9 december 2008)

Onödigt inlägg^^

199 Inlägg
9 december 2008
soundstream har i deras finaste serie. tror det var något märke till som hade det fast inte samma kvalite

199 Inlägg
9 december 2008
soundstream Human Reign heter serien
http://www.soundstream.com.au/prod_amp.html

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 december 2008
rätta mig om ja har fel!
Men denna serien ägdes först utav Arizona Eagle i alla fall. nu kanske suondstreams smile !
Är 99% säker då brorsan haft ett sådan som det stod så på för ca 2-3 år sedan.

C H E V R O L E T <3

199 Inlägg
9 december 2008
jo det var det var det andra märket jag letade efter arizona eagle. vem som var först vet jag inte. tycker fortfarande det är för mycket design man betalar för på de priserna

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
9 december 2008
attityds_problem skrev:
jo det var det var det andra märket jag letade efter arizona eagle. vem som var först vet jag inte. tycker fortfarande det är för mycket design man betalar för på de priserna

Soundtream var först med sin Human Regin.... Det var ett EXLUSIVT steg i samma anda som deras Davincisteg.

Arizona Eagle kom senare med sitt Mummysom jag inte har en aning om hur det låter eller kostade....
Vet inte ens om det var bra....men med tanke på att det var AE så......njaeä.....jag är skeptisk wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

1 071 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
okey tack så mycket har nu fått svar på min fråga?

Onödigt inlägg^^

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
9 december 2008
partyvan skrev:
okey tack så mycket har nu fått svar på min fråga?

Ja det har du smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök